klantportal

support

Veilige ICT voor de juridische sector dankzij All4Legal

Samenwerking 2ML, Basenet en MaDox Groep

Amsterdam, 15 juli 2014 - 2ML it solutions, BaseNet advocatensoftware en MaDox Groep hebben hun krachten gebundeld in het samenwerkingsverband All4Legal. De nauwe samenwerking tussen de partijen richt zich met name op het moderne advocatenkantoor. Door de samenwerking kunnen de drie partijen een naadloze en veilige ICT totaaloplossing bieden, voor een totale ontzorging van de kantoorautomatisering. “Advocatenkantoren streven zelf naar een hoogstaande dienstverlening en dan moet de ICT daarbij aansluiten. Met All4Legal is die aansluiting naadloos”, aldus Bendert Post, Sales & Business Development van 2ML.

Hoogstaande juridische dienstverlening

All4Legal is in het leven geroepen om advocatenkantoren actief te kunnen begeleiden in hun kantoorautomatisering. Dankzij de ervaring die de partners hebben in de advocatuur, begrijpen ze de behoefte van de juridische praktijk. In principe is alles mogelijk op het gebied van ICT, doordat elke partner zijn eigen expertise meebrengt in de samenwerking. 2ML levert complete IT-oplossingen voor kantoorautomatisering. BaseNet advocatensoftware richt zich met name op het ontwikkelen van CRM-applicaties en administratieve toepassingen voor de advocatuur. MaDox Groep tenslotte is gesprekspartner voor bedrijfsprocessen op het gebied van documenten en printerbeheer.

Oplossingen voor kleine en grote advocatenkantoren

Een document dat wordt ingescand kan bijvoorbeeld direct gekoppeld worden aan een dossier, inclusief tekstherkenning, dankzij een scanoplossing van MaDox. Met het document management-systeem van BaseNet is vervolgens volledig dossierbeheer mogelijk. De ICT-dienstverlening van 2ML zorgt ervoor dat het netwerk en de computers functioneren, up-to-date blijven en ook optimaal presteren. “Door de samenwerking is All4Legal in staat kleine en grote advocatenkantoren elke oplossing te bieden die gewenst is”, verklaart Ferry Schelvis, directeur van MaDox Groep.

Ontzorgen op gebied van ICT

Doordat de drie samenwerkende partijen elkaar goed kennen, zijn er korte lijnen en kunnen advocatenkantoren voor alle ICT-vragen terecht bij All4Legal. Ruud Pepping, adjunct-directeur van BaseNet legt uit: “Op het juiste moment zit de juiste partner aan tafel. All4Legal kan het advocatenkantoor daarmee ontzorgen, zodat deze zich kan richten op zijn/haar expertise.” Bijkomend voordeel is dat de servicedesks van 2ML, BaseNet en MaDox elkaar kennen. Zo wordt er snel en effectief gecommuniceerd in het geval van eventuele problemen.

Belangrijkste diensten

De expertise van All4Legal omvat onder meer:

• ICT-beheer en -ondersteuning
  • Netwerkbeheer
  • Hosting
  • Levering van hard- en software
  • Relatie- & Dossierbeheer
  • Declareren
  • Kopieer-, Print- & Scan-oplossingen
  • Urenregistratie
  • Facturatie
  • Telefonie

Over 2ML

Het Amsterdamse 2ML biedt continuïteit voor iedere IT-omgeving, groot en klein. Persoonlijk betrokken en gemotiveerd levert 2ML pragmatische oplossingen die werken, zodat ondernemers zich ongestoord met hun kerntaken bezig kunnen houden. De meer dan dertig medewerkers zijn Microsoft, Dell en Apple gecertificeerd en hebben een oplossing voor iedere situatie en omgeving. 2ML biedt zekerheid, is altijd bereikbaar en stopt niet voordat alle behoeften vervuld zijn. Klanten van 2ML zijn o.a. EyeWorks, Tony’s Chocolonely en Het Nederlandse Rode Kruis.

Voor meer informatie: www.2ml.nl

Over Basenet Advocatensoftware

BaseNet levert een online totaaloplossing aan meer dan 450 advocatenkantoren in Nederland. Doordat alle facetten van de advocatenpraktijk zijn geïntegreerd hoeft er niet geschakeld te worden tussen verschillende programma's. Dit brengt een enorme tijdsbesparing met zich mee.

Doordat de software volledig online werkt hebben gebruikers altijd toegang tot de gegevens, zelfs mobiel (met een app voor iPhone, iPad of Android toestellen). Door deze cloud-oplossing, zijn geen zorgen meer nodig over veiligheid, back-up, updates, onderhoud, etc.

Voor meer informatie: https://www.basenetadvocatuur.nl/

Over MaDox Groep

De MaDox Groep levert innovatieve kopieer-, print- en scanoplossingen die naadloos in de huidige praktijk integreren. MaDox zet document intensieve werkprocessen om tot efficiëntere processen. Door samen een overzichtelijk 3 stappen plan door te lopen, kunnen organisaties hun manier van werken stroomlijnen, efficiënter en winstgevender worden en de kennis binnen hun organisatie effectiever delen.

Kortom; ervoor zorgen dat de juiste informatie op het juiste moment en in de juiste vorm beschikbaar is.

Voor meer informatie: https://www.madoxgroep.nl/

2ML it solutions