klantportal

support   Connect   klantportal

support

De beste IT-dienstverlener van Nederland worden

In een pand met retro-meubilair vertelt Robin de Vries, algemeen directeur, over het alles behalve ouderwetse bedrijf 2ML. Met hoogwaardige service en kennis van zaken willen ze de beste van Nederland worden.

“2ML is eigenlijk mijn eerste baantje”, begint De Vries. “In 2000 ben ik samen met Daan Brenninkmeijer begonnen en inmiddels bestaat de 2ML groep uit een aantal IT-bedrijven. We leveren kantoor-automatisering, hosting, webdesign en met MediaLab hebben we een online platform voor het delen van grote mediabestanden aan met name tv-stations.” Net zoals veel van zijn collega’s heeft de algemeen directeur geen opleiding in de IT gevolgd. “Veel van ons zijn ‘self-made man’. Hoe dat komt? Het opleidingsniveau van IT-studies in Nederland is volgens mij niet wat het moet zijn. Daarnaast vind ik interesse en kennis het vak eigenlijk belangrijker dan je achtergrond.” Lees hier het hele artikel.