Contact
klantportal
direct ondersteuning
Screen Connect

We helpen je graag direct: 020 4942424

Bel ons: 020 4942424

RATING

support   Connect   klantportal

support

Vanaf nu kan iedereen ons lekker de waarheid vertellen

08-08-16

Bij hotels en restaurants is het heel normaal om online een beoordeling te geven. Lekker gegeten? 5 sterren! Waardeloze hotelkamer? 2 sterren! Dit oordeel is eerlijk en objectief. Bovenal is het leerzaam. Dus waarom doen professionele dienstverleners dit nog niet? Tijd om daar iets aan te doen. Bij 2ML kan elke klant vanaf nu open en eerlijk onze service beoordelen. Van 1 tot en met 5 sterren, je oordeel is meer dan welkom. 

Bij 2ML leren we elke dag hoe het beter kan. De klant staat bij ons centraal. Letterlijk. Midden in ons kantoor staat een groot scherm met daarop onze live rating. Zo zien we de hele dag wat klanten van onze service vinden. En dat is ook wel eens confronterend.

Klanttevredenheid als missie

Elke organisatie zoekt een manier om zich te onderscheiden. Een manier om iets bijzonders voor klanten te doen, wat ze nergens anders krijgen. Dat is het bestaansrecht van je organisatie. Sinds onze oprichting is super service onze grootste drijfveer. Wij richten ons daarom radicaal op klanttevredenheid. En dan niet van degene die de factuur betaald, maar van de ‘eindgebruiker’. Jij dus. Degene die elke dag achter zijn laptop zit om met plezier zijn werk te kunnen doen. Wij geloven dat jij blij moet zijn. Dat we ons kunnen onderscheiden door jou te helpen, zoals geen enkel ander bedrijf dat kan.

Niet praten, maar doen

Wij werken elke dag hard aan deze missie. Wekelijks voeren we kleine en grote veranderingen door in onze organisatie. Eerder hebben we het al gehad over het customer happiness centre en onze klantenboard. Deze maand is daar ook de live-rating bij gekomen. Als jij een vraag hebt, dan helpen we je zo goed mogelijk. Natuurlijk willen we dan graag weten of je blij bent met onze oplossing. Alle klanten beoordelen ons dus direct door 1 tot en met 5 sterren te geven. Krijgen we 1 ster? Dan is er werk aan de winkel. Krijgen we er 5? Dan gaat de vlag uit. Zo weten we precies wat goed gaat en wat beter moet.

We willen het ook weten als je ons even niet aardig vindt

Binnen 2ML staat deze rating centraal in elk overleg. Want klanten goed helpen doe je met zijn allen. Dus moeten we elke dag samen op zoek naar de kans om het beter te doen. Ook als we 1 ster krijgen, bekijken we dat positief. Nu weten we tenminste dat er iets niet goed is gegaan. Mensen worden niet afgerekend op de ratings. We zijn met de hele organisatie verantwoordelijk. Zo verbeteren we elke dag.

Next steps

Wij geloven heilig in transparantie. Daarom wordt binnenkort de live-rating ook op de website geplaatst. Zo kan iedereen altijd zien hoe blij onze klanten zijn. Dat houdt ons scherp om ontzettend onze best te doen. En het helpt jouw organisatie om te bepalen of wij een goede partner voor jullie zijn. 

We roepen alle ict-dienstverleners op om mee te doen. Als branche streven we naar kwaliteit en vernieuwing. Daar is openheid, transparantie en eerlijkheid voor nodig. Ook als je een keer een negatieve beoordeling krijgt. Dat prikkelt des te meer om het nóg beter te doen. Wij zullen ongetwijfeld een aantal keer openlijk bekritiseerd worden, maar dat hoort er bij. Alles voor de beste service en maximale klanttevredenheid. Wij nemen graag het voortouw, wie doet er mee?

Robin de Vries's picture

Dit artikel is geschreven door: 

Robin de Vries

Deel deze pagina op: