Contact
klantportal
direct ondersteuning
Screen Connect

We helpen je graag direct: 020 4942424

Bel ons: 020 4942424

RATING

support   Connect   klantportal

support

Transparant IT management: samen alles eruit halen

2ml klantenpanel27-06-16

Sinds kort hebben we een klantenpanel opgericht. Dat doen we niet voor niets. Hoewel 2ML groeit, zijn we namelijk niet altijd tevreden over het serviceniveau dat gehaald is. Ik omschreef dit eerder al als de groeipijn die we doormaken met 2ML. We zetten daarom meer dan ooit in op klanttevredenheid. Want: klanten weten zelf natuurlijk het best waar ze blij van worden (en ook: waarvan niet!). Om dit te bereiken hebben we onze visie compleet opnieuw op papier gezet én gepresenteerd bij de allereerste bijeenkomst van ons klantenpanel. Dit gaf direct al waardevolle inzichten.

Klantenpanel

Met een boottocht kwam het nieuw opgerichte klantenpanel onlangs bijeen. Een select, maar gevarieerd gezelschap klanten uit allerlei branches waarin wij diensten leveren. Iedere branche heeft immers zijn eigen ervaringen, wensen, problemen en verwachtingen. Door te bespreken wat er bij eenieder leeft kunnen wij dit uiteindelijk vertalen naar een optimale dienstverlening voor ál onze klanten. We willen weten wat we goed doen, maar vooral ook beter kunnen doen. Wat wensen zijn van klanten, maar vooral ook welke wensen nog onbeantwoord zijn.

Klanttevredenheid

Het klantenpanel is dus niet iets eenmaligs. Het blijft zeker niet bij deze kick-off. Een paar keer per jaar komen we bij elkaar om in een dergelijke setting met onze klanten te praten. Met andere klanten houden we innovatie- en inspiratiesessies om altijd naar de volgende stap te kijken en hebben we 2ML meekijksessies. Dit alles levert ons waardevolle feedback op om onze dienstverlening continu te verbeteren. Alles staat in het teken van klanttevredenheid en daarbij willen we zoveel mogelijk van onze klanten leren. Ook juist als er zaken zijn die wij niet goed doen. Uiteindelijk willen we 100% klanttevredenheid.

Continue feedback van gebruikers

Zoals ik eerder aangaf weet de klant zelf natuurlijk het best waarmee hij tevreden is. Wij willen hier zo goed mogelijk van op de hoogte te zijn.
We doen daar graag nog een schepje bovenop om zo echt te kunnen verrassen met onze ict-dienstverlening. Hoewel we in de verschillende sessies van beslissers bij klanten horen wat er speelt in de organisatie en hoe de de dienstverlening wordt ervaren, is dat nog niet genoeg. Continue feedback van de gebruikers zelf is minstens zo waardevol. Zij zijn immers degenen die dagelijks met de IT-dienstverlening te maken hebben. Daarom willen we ook het doorlopend geven van feedback nog makkelijk maken. Met een berichtje naar info@2ml.nl kun je meteen een suggestie, compliment of verbeterpunt aangeven waar we mee aan de slag gaan. Liever direct, persoonlijk contact? Bel ons op 020 494 24 24.

Robin de Vries's picture

Dit artikel is geschreven door: 

Robin de Vries

Deel deze pagina op: